Pytania i odpowiedzi
________________

1. W jakich językach oferujecie produkty?

Nasze produkty są dostępne w czterech językach:

  • Polski – idealny dla dzieci, aby zrozumieć różne zagadnienia, lub dla dzieci rodziców obcojęzycznych, które uczą się języka polskiego.
  • Angielski – doskonały dla osób chcących opanować język międzynarodowej komunikacji.
  • Włoski – dla miłośników kultury, sztuki i kuchni Italii.
  • Hiszpański – już wkrótce! Pracujemy nad wprowadzeniem produktów w jednym z najczęściej używanych języków na świecie.

2. Jak szybko otrzymam zamówione materiały?

Zamówienia są realizowane automatycznie. Link do pobrania plików lub dostęp do platformy otrzymasz na e-mail niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności.

3. Czy mogę pobrać zakupione materiały na różne urządzenia?

Tak, możesz pobrać nasze produkty na różne urządzenia, takie jak komputer, tablet czy smartfon, aby uczyć się, gdziekolwiek jesteś.

4. Co zrobić, jeśli nie otrzymam e-maila z linkiem do pobrania?

Jeśli e-mail nie dotarł:

  • Sprawdź folder "SPAM" lub "Oferty".
  • Upewnij się, że podałeś poprawny adres e-mail podczas zamówienia.
  • Jeśli nadal masz problem, skontaktuj się z nami pod adresem: [email protected]. Jesteśmy tutaj, aby pomóc!

5. Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Obsługujemy różne metody płatności, takie jak:

  • Karty płatnicze (Visa, Mastercard),
  • BLIK,
  • Szybkie przelewy online (Przelewy24),
  • Apple Pay, Google Pay.

6. Czy oferujecie wsparcie w nauce języka?

Tak, nasze produkty zawierają wskazówki, ćwiczenia oraz dodatkowe materiały, które pomogą Ci w nauce.

Możesz również skontaktować się z nami za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie sklepu lub wysyłając wiadomość na adres: [email protected].